Geproduceerd en geassembleerd in Nederland - Gratis bezorging
Verzenden en retourneren
De veelgestelde vragen omtrent verzenden en retourneren.
1.1. Wat is de levertijd?
Wanneer je vóór 15:00 besteld op een werkdag, wordt het pakket de volgende dag
verzonden! Helaas lukt het ons niet dezelfde dag het pakket te verzenden. Binnen 3 dagen
na verzending zou je het dan binnen moeten hebben.
1.2. Welk koeriersbedrijf levert de producten?
De producten worden over het algemeen bezorgd door PostNL, soms besteed PostNL zijn
pakketten weer uit aan DPD en DHL in het buitenland.
1.3. Hoeveel betaal ik voor verzendkosten?
Is je bestelling boven (of) €69,99? Dan zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland!
Bestellingen naar België v.a. €4,95 en Duitsland v.a. €6,95.
1.4. Ontvang ik een Track & Trace code?
Zodra wij de bestelling op de post doen, ontvang je een bevestigingsmail met daarin je Track
& Trace code.
1.5. Kan ik grote aantallen bestellen?
Geen probleem! Stuur ons een mailtje naar info@wessign.nl, op de producten kunnen we
namelijk korting geven bij hoge oplages, of wellicht is er iets anders te regelen.
1.6. Waar wordt mijn product geproduceerd?
Op dit moment hebben we een productielocatie in Waalwijk, alles wat klaar is en gelaserd
wordt naar de opslag gestuurd in Rotterdam. Daarbij halen we onze materialen binnen een
straal van 100 kilometer van onze hoofdlocatie in Rotterdam. Zo proberen we de cirkel klein
te houden en de voetafdruk gering.
1.7. Hoe wordt mijn product verzonden?
Deze wordt verzonden met de speciaal geselecteerde doos van RAJA, met zorg pakken wij
het armatuur in en proberen we het geheel verzorgd bij u te krijgen. Wij plakken uit voorzorg
‘breekbaar’ stickers op de doos, zodat ze bij PostNL ook weten dat ze er rustig mee om
moeten gaan.
1.8. Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn product wordt geleverd?
Omdat je een Track & Trace code hebt ontvangen weet je natuurlijk wanneer de bezorger
lanskomt. Is er toch niemand thuis? Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een
PostNL-punt in de buurt. Er wordt een kaartje voor je achtergelaten met een ‘niet-thuiscode’.
Met deze code kun je op Track & Trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
1.9. Mijn product is kapot aangekomen of er is wat mis, wat nu?
Is je product beschadigd, mis je een onderdeel, heb je het verkeerde product binnen
gekregen, of is er iets anders aan de hand? Daar moet wat aan gedaan worden!
Stuur een mailtje naar info@wessign.nl en wij zorgen dat alles geregeld wordt.
2.0. Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?
Er kunnen natuurlijk allerlei redenen zijn om het product te willen terugsturen. Dat snappen
we best, en het is dan ook altijd mogelijk om het product retour te sturen! Omdat wij een klein
bedrijf zijn en we onze verkoopprijs graag laag houden zullen de verzendkosten helaas wel
bij jou liggen. Het product kan teruggestuurd worden in zijn originele verpakking!
1) Stuur een mailtje naar info@wessign.nl. Vul jouw ordernummer in (begint met ORD) en
laat ons weten waarom je jouw product wilt retourneren. Wij zullen contact met je opnemen
en het retourlabel sturen.
2) Wanneer wij het product in goede staat ontvangen zullen wij jou hiervan op de hoogte
brengen en het bedrag terugstorten minus de verzendkosten.
2.1. Ik heb mijn product binnen, hoe zet ik hem in elkaar?
Bij aanschaf kun je ervoor kiezen hem kant-en-klaar te ontvangen, of een doe-het-zelf
pakket. Bij het doe-het-zelf pakket zit een handleiding, waarin stap voor stap nauwkeurig
wordt uitgelegd hoe je de lamp in elkaar zet. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met
info@wessign en stuur het probleem waar je tegenaan loopt met foto’s, desnoods doen we
even een belletje of gaan we even face-timen als je er echt niet uitkomt!